STHLM



varan sthlm helg började redan pa varan födelsedag. sedan dess har det gatt i ETT!! vi har haft super kul.
torsdagen började med lite shopping och sedan pa kvällen va vi pa musikal. (shopping bilder kommer det i morgon kväll.) Vi hade sa himla kul pa musikalen. vi satt pa front road. vi hade dom bästa platserna. vi sag allt! da menar jag verkligen allt.. ett par killar hade "lite" tighta byxor,hehe! behöver inte säger sa mycket mer om detta,

när jag och martina och emelie gillar musiken. sa kan inte vi sitta still. Vi börjar lite lätt med att röra oss lite fram och tillbaka men sedan sa blir det full dans.Vem säger att man inte kan sitta och dansa! jag o martina har sätt musikalen förr sa vi kunde lite av texten (martina kunde sa klart hela) och det märkte ALLA!

Sen hade martina en liten flört.

En av latar som dom sjöng var "its takes two"
laten gick sa här.

your my girl and Iam your boy, your my queen and Iam your king. sa han som sjöng den laten,  hade ju sett martina sjunga o dansade sittandes. "ja ni känner ju henne" sa han tyckte det va lite roligt o flörta lite med henne.
sa vi skrattade o martina blev stum och helt röd i ansiktet av radnad. hehe..


denna"link" killen flörtade med martina .



Efter showen sa fick vi höra att alla som va med i musikalen hade märkt oss och tyckte det va sa kul att se oss dansa.
vi gjorde showen mycket roligare och det kan jag tänka mig. se tva blonda krullisar och emelie. som sitter och dansar och skrattar som galningar.


efter showen träffade vi varan underbara kusin och bl a rolf lassgard som är en av huvudrollerna i hairspray.
Vi satt och drack med roffe och gladys,Underbara människor. Roffe han tackade oss för showen och vi tackade ju självklart tillbaka för han är ju bara helt fantastiskt bra.

rolf och jessica

gladys












fortsättningen fölger i morgon.

kram pa er.

Kommentarer
Postat av: Tina

hahaha.. jag kan inte sluta skratta.

så roligt.



your my girl and I am your boy.. dam dam di di do

2010-03-22 @ 11:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0