pigg som vanligt vid denna tiden

då har vi precis kommit hem från en super duper trevlig kväll hos tess. hon bjöd på skumpa och snacks. tror faktiskt att jag drack en stor del av dom flaskorna som fanns.. jaja vad ska man göra. när det står go drícka framför sig, så dricker man,, muMS VA DEY.

träffade en del av tess vänner.härliga människor ;0). efter en stund kom det ett par (kommer inte ihåg vad dom heter.. upps1!) som som bor ihop och har barn och är kära till 1000. sjukt söta och roliga. Härligt och se kärleken efter över 10år tillsammans. Vi festade och jag drack emma drinkar..hmm!!!

tack för en super duper kväll. snart ska jag upp igen. fast tina ska upp kl 7. synd om henne!! jag ska inte jobba men ska med emma o filip till svea. men det är bara trevligt så jag klagar inte!!


  
               
                    tess bror och pojkvännen till höger. trevliga killar.



nää nu det sängen som gäller..
natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0