natti natti eller god morgon

                            
sitter just nu och äter lite frukost. sen lyssnar jag på lite svensk radio. Diggar morgon zoo! just nu är det intervju med Erik saade från melodifestivalen. Har hört en del melodifestival låtar dom senaste dagarna. antar att dom går i repris på dom flesta radio kanalerna. 
 hoppas jag få höra lite darin innan jag lägger mig. Darin har en härlig röst och hans låt är en riktigt smör/sovlåt. passar bra nu för snart ska jag sova. ska bli sååå gott!!

ha en trevlig dag,




Kommentarer
Postat av: linn

Såg en kommentar du gjort i en annan blogg att du ville ha den svarta Mulberry alexa. Jag har nämligen en och jag skulle vilja bli av med den, så om du är intresserad av att köpa den till ett bra pris så maila gärna:)

2010-03-09 @ 22:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0