lugnt på jobbet.

sitter hær på jobbet och degar framfør datan. som vanligt!!
Har tænkt længe att jag skulle gøra om min blogg. Sist så kom jag inte så långt. bytade bara bild. sen orkade jag inte mer! nu har jag all tid i værlden till att gøra detta, men skulle behøvd ett huvud till før att klura ut alla koder osv. Får se hur långt jag kommer annars får jag vænta 2,5 vecka så kan veronica hjælpa mig. :)
Har en bild i huvudet, om hur den ska se ut. får se om jag kan få det till!

jaja! på lørdag ær det æntligen finalen på melodifestivalen. jag vet inte vem jag tror eller tycker ska vinna. Brukar inte vara så intresserad men detta året har vi træffats varje vecka och gjort det till en koslig kvæll. vem tycker ni? har hørt dom flesta på radion men melodifestivalen handlar ju faktiskt om vem som gør bæst live!
ær lite inne på Darin eller Anna eller peter. dom har røster som jag ryser av. sen om dom kan vinna. nja tror inte sverige kommer vinna. men hoppas kan man ju gøra.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0