Just nu.

sitter hemma och kosar mig. Har kommit hem från jobbet. Nu har jag ledigt ändå till tisdag. hur gott som helst!!
Så nu sitter jag och äter macka med mammascans köttbullar + lite skvaller o mode tidningar .ojoj va gott det är, med köttbullmacka, men inte lika gott som kvällsmaten idag. Det blir nämligen smörgåstårta.. Har sagt många gånger att jag borde bjuda norrbaggarna på smörgåstårta. Dom vet knappt va det är. smörgås och tårta ?? låter lite konstigt. men men gott är det ju.

Sen blir det packa färdigt inför i morgon. Vad ska man ha på sig? kommer det snöa?? ska jag ha vinterskor eller vår skor? m,m,m ett par frågor jag funderar på. men även om det är kallt så är det inte så mycket snö mitt i sthlm. så det blir converse och mina klackar. :0) vårjacka får nog vänta till påsk.

Nu ska jag ha lite spa och se på serier. så ha en fin dag. kram
                             

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0