JUST NU

sitter jag och se på bella&tyra show när dom är delfinskötare. skit va jag vill ha det jobbet!! När jag va i mexico så såg jag delfiner och jag börjader faktiskt gråta för dom är mina favo djur och dom är ju så fina.
nästa resa jag gör ska jag bada med delfiner :0) var ska jag åka ?? bra fråga. behöver lite pengar först.

Drömmar är inte bara till för att drömma om, utan oxå att försöka uppleva drömmarna! 

                       

                     underbara djur.


Nu ska jag och werran åka till varberg, Lite shopping blir det nog. :0)


                               

Kommentarer
Postat av: CArin

Å .... Vill också. Snoka upp en resa. Jag är på vad som. Vill.vill vill......

2010-03-26 @ 13:11:36
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0