jippi

Jag fick bytat bort mina nattvakter till peter och ibrahim som ær snælla och jobbar før mig så jag kan komma hem och fira richards 30års dag den 27mars. Det blir en kul fest kan jag lova. så den vill jag inte missa.

Nu nær jag fick bytat bort dom dagarna så blir jag ledig från den 16mars till den 5april. Den 18mars(vår fødelsedag) åker vi till sthlm och firar hela helgen. Då blir det musikal och festa, shopping med underbara emelie.
efter den turen blir det inte mycket pengar øver. så jag hoppas jag kan jobba några extra dagar innan jag åker hem till falkenberg den 26e mars. Då stannar jag och tina i fbg till 5april. :0) gott med lång ledig. + att pernilla kommer vara i fbg med tindra o sindre samtidigt. så det blir en super duper hærlig semester :0). 

                                     Mars blir en bra månad. Detta hænder :0)
                                  
                                                   richard fyller 30år                        
                                           

 

                            
                                                               Vi fyller 27år   

                                               En trevlig helg med emelie i sthlm
                                    
                                               bl a hairspraymusikalen, fest, shopping
                                          
                                    Hairspray
 Hem till Falkenberg
dær blir det massa mys med familjen



och massa kul med vænner. :) håller tummarna på att vi ska hinna træffa alla dessa underbara vænner!
      

Jessica Luusuaniemi
                 sen hoppas jag att ida kommer hem till påsk. håller tummarna på det!
                                                  
            
                                                    
                                                         millan fyller 27år
                                                    
                                                      carro fyller 27år o emma 26år
                                         
                                      sen blir det lite fest i oslo oxå den 13 mars. 

                 
                                                 alltså en bra månad.april lika så :0)
                                                      
                                                                                             

Kommentarer
Postat av: CArin

Skojsig månad du får!!!

Ska dit helgen den 26-28 mar. Jag och Anna ska hälsa på linda Sibelius!



Kul att ni är hemma så länge, måste få till ett party!

2010-03-03 @ 14:06:52
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0