Grattis (lite tidigt,,)

                                                    Till carro
                              hurra för idag är det din/vår födelsedag
           

                       
                     HOPPAS DU FÅR EN FIN DAG, NJUTA AV DIN LEDIGA DAG :)
carro är till höger. Finns inte många kort på carro när hon står ensam, så här är ett kort från i lördags. På några marsbarn.

     PS: Man är inte gammal förrän man säger det.. En av mina pasienter sa det och hon är över 90. tycker det låter väldigt bra ;)


                              
nu ska jag sova gott, hoppas jag! natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis.. Grattis.... Har ju ingen mobil för tillfället så kan varken ringa eller sms. Känns tråkigt att gratta er genom bloggen, men mne. Vi bses ju snart och då ska jag gratta er bättre!!! Massa kramar , hälsa syster din!

2010-03-18 @ 11:05:44
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0