fredag och cafe oprah

i fredags så blev det en del shopping (visar senare) på kvällen hade vi först lite förfest hemma hos emelie.
Sen tog vi t-banan in till stan och gick till cafe oprah. Blev positivt överraskad hur bra det va. trodde först att det va värsta snobbstället, men blev glatt överraskad hur bra musik och hur mysigt där va. Musiken gör allt! 
 Sen gjorde det inget att det va lite kändisar man kunde spana lite på. hehe. flera av lets dance gänget va där. Dom firade att dom kom till finalen kan jag tänka mig.

Hela helgen har jag och martina känt oss som kändisar.. låter kanske konstigt, men det är sjukt mycket folk som glor. Har folk aldrig sett tvillingar förr, kan man ju undra. 

             
                                      jag o emelies syster evelina
                               

                                   Vi dansade hela natten ;)
     

      

en galen och kul kväll ute i sthlm. Alltid kul att testa på olika ställen. Kan rekomendera både cafe opera o berns.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0