FALKENBERG

                               Då va man hemma i underbara falkenberg.        
                       
                                                                                 


                                 Falkenberg by the sea by Ken-Zan  

jag har hunnit med en del idag. Har fått träffat mammas sköna dagbarn. Dom e så söta och goa dom ungarna.

sen har jag även träffat werran på la caza. hann med en pratstund innan mamma skulle iväg med bilen. Det är tur att mamma o pappa har två bilar!! så att jag kan låna en av dom.
  Ibland önskar jag att jag hade bil i oslo men hade  nog inte använt den så mycket. hade blivit så trött på all trafik och köer osv.
                    Nu när jag är hemma så är det extra kul och köra bil..

                       

                        I morgon blir det shopping i varberg med werran.

ha en trevlig kväll. nu ska jag kosa med katterna och se på film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0