En härlig dag

idag har varit en trevlig dag. Först så va jag och hälsa på min goa vän. tina och hennes dotter alva. Har inte träffat dom på länge så det va himla trevligt. Synd att det inte blir så ofta, men när vi väl ses så är det alltid lika kul :0)
                             här har vi söta alvis och deras hund.

                  
                                         jag och alva. 
            

Sen efter jag har varit i varberg så åkte jag o martina o emelie till marie för och träffa bebisen :0)
Marie va snäll och bjöd på fraller och kladdkaka. mumsigt!
                            här har vi några bilder på söta Andre.

       

                             Jag trivs som alla vet bland alla barn :0)               
                
                                       Emelie och Andre
               
                                              martina och andre
                 







Kommentarer
Postat av: Tina

Nämen vilka fina bilder du fick på dig och Alvisen!! Det var skitkul att du kom och hälsa på!! Man får vara glad om man lyckas få till det 1gång/år. haha! Hoppas att du får en fortsatt härlig påsk! Kram på dig!!

2010-04-03 @ 10:34:05
URL: http://thejudaskiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0