I like randigt & blått.

                           byline_2.jpgasos.com                                                   Iska Stripe Top DressASOS Chiffon Waterfall One Shoulder Dress

                            Randigt ær fint. Blått ær fint.
hoppas jag hittar något i denna stilen i sthlm.

Sitter på jobbet och gør inget! har gjort allt jag ska osv. Just nu ønskar att jag att någon av mina vænner va vaken.
Tror alla sover och drømmer søt just nu. klocken e ju 04.00.

det blir sækert mera onødiga inlægg i natt. hoppas ni sover gott. :)






Kommentarer
Postat av: CArin

mmmm snygga klänningar. Den längstner i högra hörnet liknar en jag har. Fast min e tub.



Vilken adress har ni? Du kan ju skicka den typ till Andys mobil om du vill. Har du inte nummret så skicka den till Veras tel...

2010-03-16 @ 19:57:26
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0