blå himmel och blåa kläder

Det va väldigt skönt att gå från jobbet idag. det va blå himmel och solen skinner. hoppas detta håller i sig!håller tummarna på det. 
Pga den blåa himlen så blev jag sugen på att använda mina nya kläder som jag har glömt att visa. Gissa vilken färg dom kläderna o skorna är för färg, just det blå :0)

                                 tror ni jag blev glad när jag såg dessa :0)
                        

Denna klänningen hittade jag på h&m. blev förvånnad när jag såg att den bara kostade 99:-
blev väldigt glad att jag fick den, för jag tog den sista.


   Tänkte köpt denna trenchcoat i svart ,men är lite trött på svart när jag har använt svart jacka hela vinter. så det blev en färgstark jacka. kavajen hittade jag på vero moda.
  

                       hoppas ni oxå har blå himmel , kramis emmis


              
                        


Kommentarer
Postat av: CArin

Så snygga kläder.... Läckra till tusen!!!!!!



Här är himmlen också blå, man blir bara så glad.. Weeiiiii yippy, våren är på väg!

2010-03-04 @ 10:59:26
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0