martinas jobbfest

Har varit lite lat de sista dagarna och inte bloggat. Men sen har jag inte gjort något annat än att jobba heller. jag har knappt kunnat sova, för att dom håller på och gör ny asfalt inne på ínnegården. Åh tänk er. Borrande i asfalt. Det är direkt ingen balad att somna till direkt.

Ikväll ska jag inte jobba. Vi har varit och druckit öl med Emma och Filip. Dom åker til New York på semester (inte alls avundsjuk).

Martina har haft en bra veckan. I måndags så va hon med jobbet på sommarfest ute på en av öarna. Dom tog båt ut och käkade skaldjursbuffe. Alkhol va inkluderat, Dom har det bra dom.

Sen igår så fixade Martina ihop tjej gänget på jobbet. Så drog dom på sex and the city på Coloseum.






I helgen kommer Mamma o Pappa och Richard Klara, Mormor och Morfar. Vi ska fira Tindras 3 års dag och så ska sindre ha namnfest. Vi ska till rådhuset. Så inget kyrkligt här inte.
Ska bli kul att få hit hela familjen:)

Nu ska jag börja packa. Ska på seminarresan med jobbet. Vi ska ta en av båtarna som går till danmar. Ska bli kul och umgås med jobbakompisar utanför jobbet och utan vita skrubs :).


               



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0