sommartider

Det har inte hänt så mycket dom senaste dagarna. men härliga har dom varit ändå. Innan jobbet i måndags så satt vi uppe på millans takterass och solen stekte och det va super härligt. Dom andra grillade medans jag skulle till jobbet så för mig blev det ingen grillning, men det ska jag göra i morgon på jobbet och i helgen.

Denna kvällen va carro och markus grillmästare.
Här får carro fart på engånggrillen :)








När jag kom hem från jobbet idag kl 13.00. Så hittade jag martina så här, vad gör man inte för lite sol när man är sjuk. Som tur är så är martina lite bättre. :)


I morgon ska jag först jobba och sen ska vi åka till falkenberg på mini semester.
Härligt! äntligen midsommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0