Midsommarafton

Dom senaste 5 åren har vi varit i halmstad hos vår underbara vän Anna-karin.
Detta året hade vi SOL..Så sjukt nice. det är inte varje år man får sol på midsommarafton.


Här har vi annakarins pappa. Härliga Lasse

Här dansar vi runt i ringen. Allt från små groderna till raketen. Vi blev som barn på nytt, eller rättare sagt man är inte vuxen förrän man visar sin barnsliga sida :).



Jag är inte 100 men det ser ut som dansar. VI KAN SPELA ..fioliolio lej... eller nått.hehe

här vet jag inte.. en egen mix av någotslag.


Här ser man lite lättare vilken dans a-k och tina dansar så fint.
  
 



I år va vi h
os a-k kära syster. Tack för super god mat och god drink :)




 Så här kul hade jag det. hehe :)


Efter all dans så va det dags för klädbyte och god mat.







Denna kväll så va stefan grillmästaren. Kanon bra blev det!



Här har vi en av annelie och stefans underbar ungar. Söta matilda. Tyvärr fick jag inget kort på leo.

         

 Goda drinkar är ett måste på midsommar :)




  
tummen upp för midsommarafton :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0