en turk och en captainmorgen

ikväll när jag kom hem från jobbet så låg martina i soffan och hostade. Stackare!
Lite senare fick vi en full millan på besök. ;)
 Millan kom på en bra kur till martina. En god blandning med te och nässpray, hostmedicin och en turkshot och inte nog med det så blev det en captainmorgen. En spännande kombination, är lite nyfiken på om den fungerar.
Kul att ha dig i närheten millan. Alltid kul att få besök av dig gumsan. du är välkommen 24-7:) kramis


            
                    Till martina säger jag, håller tummarna på att du blir frisk snart.
 
                    

Nu är det sängen som gäller. I morgon ska jag äntligen åka och besöka min kära vän ida som har fått en till son. Nu har dom tre sötta pojkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0