En härlig dag

Dagen började med att ja försov mig. Det gjorde absolut inget för jag är ledig idag.härligt! :) lite senare än vad jag tänkt, kom jag till dröbak.
Hälsade på ida och bebisen robin, han är bara tre veckor gammal.:)  
Senare på dagen kom syskonen oliver o leon hem och vi lekte för fullt. .

Mamma Ida :)

                  Robin


             leon och oliver. härliga grabbar.

Jag kallar mig lektanten emma. här sitter jag och vilar mellan alla hoppen :)
      
söta grabbar på deras dagisfoto


Efter dröbak besök så blev det park mys med ett par vänner och ölen va självklart med  
millans tvillingbror va oxå med men han fick jag aldrig med på bild. Next time.


Här har vi becka, carro och cilla. Kul att träffa dessa brudar, för det va sjukt längesedan :)

Nu är jag så trött så jag orkar inte vända kortet. Ni får helt enkelt böja lite på huvudet.hehe ;)
här har vi therese i go form.



stackars Martina ligger fortfarande hemma och är sjuk. Har aldrig sätt henne så dålig, ;(. hoppas hon snart blir bra och att hon inte smittar mig.


nu ska jag lägga mig , natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0