Denna gången hade jag jobbfest

vi har haft seminar med jobbet. Dagen började kl 12 på jobbet och där åt  vi först lunch tillsammans och sen hade vi kurs. Sen tog vi taxi ner till akerbrygge och kosade oss med god dricka och härligt sällskap. 

                   Härligt gäng med gott & blandat med folk. 
      

      

  

                 
här har vi rumskompisen monica. härlig tjej som jag kommer umgås mycket med framöver.,:)
 
 

Båten bjöd på många godheter. Då menar jag inte bara maten ;). 
  
        
helt plötsligt när jag skulle ta bilde, så märkte jag att vi var i hurum där har pernilla m, familj har hytta.
Det va kul och se hyttan från en annan synvinkel..






                  
                    hær ar vi galna och hærliga rose.

patrik hade på sin fina afrikanska drækt.


   
                   Hær har vi chefen gry. :0) 

Dessa två hærliga killar dansade hela natten långt. Imponerad av deras
brasilanska rytmer.
 

Hær har vi en stor del av gænget. Gott & blandat med folk från olika delar av værlden.

discot öppnade kl 00.00 och där dansade vi till kl 04.00. galet kul :0)

goa drinkar blev det självklart. christiane va nöjd med sin drink


 denna kväll blev en blandad mix av olika danser. För att hitta rätt ord för alla danserna så
 säger jag dirtydancing :)

fokuset på denna bilden är inte bara dessa två snygga brudarna, utan mannen till vänster.
vi håller tummarna för dig monica :)


  
kvällen slutade galet men mer av det säger jag inte.. dagen efter hade vi lite seminar men som tur e har vi en snäll chef som gjorde dagen efter kursen kort. vi hann med lunchbuffe och taxifree. fika m,m. det hjälpte med lite massage dagen efter i denna stolen :) kan vi inte fixa en sådan stol på jobbet, hade varit toppen!;)


     
jag passade på och få mig lite massage när vi hade pause,

Vill Tack Gry och hela gänget før en helt fantastiskt kul tur :0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0