Carins födelsedags fest

Tja allihopa, jag har som ni märkt haft lite semester och då hade jag inte ork och lust och skriva så här kommer en liten sammanfattning vad jag har sysslat med dom senaste dagarna. Jag har varit hemma i falkenberg. Det har varit helt underbart. Nu är jag tillbaka i oslo ett par dagar och sen är det dags för semester igen.

här kommer massa bilder på carins födelsedags fest 

Här står carin och öppnar sina fina presenter.









Jag säger precis som Anna och sofie. tummen upp för allt. Super kul fest och super god mat, :)

sötnosarna werran och lina.



lina och hennes pojkvän jocke vann poängpromenaden. Lina känner födelsedags barnet väldig väl.
 Grattis till vinsten.






carins bror

                                   stekare

En låt som hänge upp sig på vårat bord va Fanta rose låten, hur man nu kan göra en sådan dålig låt, men den funkar när vi drack fanta rose. ;).. en två tre fanta rose, en två tre, jag vill ha fantaaaa roseeeee osv..
här dansar vi till fanta rose
 




hehe sött kort. ;)








Tack carin för en super trevlig kväll. :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0