Jobb jobb jobb.

Ær inne på min 6e dag på jobbet. Vaknade klockan 14.30 idag och trodde jag skulle jobba kvæll. Fick helt panik och stressade som f-n. Nær jag jobbar kvæll børjar jag klockan 14.45.
Jag ringde martina och ropade, var ær du? varfør har du inte vækt mig? Hon svarar så klart att hon ær på jobbet och då vaknade jag till och fattade att det ær måndag. Jag ska ju jobba natt! Jag va inte helt vaken tror jag. hehe!
Nu sitter jag på jobbet och håller tummarna på en lugn natt.


I morgon ska jag nog hinna med och lægga upp bilder på helgen. Bl a matt och filips konstutstællning.
I morgon blir det bio om jag orkar. Har lust att se street dance filmen

Streetdance 3D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0