drinkkväll

Nu Ska jag uppdatera lite från förra veckan och denna veckan. Vi börjar med drinkkvällen hos emma o filip
Det blev en lugn drinkkväll men vi fick smaka ett par goa drinkar. Emma började med favoriten mojito. Den kan jag dricka som saft, vilket kan bli fel ibland. ;) men denna gången va det lugnt. Sen gjorde Martina strawberry daiquiri. sen gjorde hon en drink som va martinas egna. Gott & blandat som jag nu fick väldigt lust på. Sitter just nu och är lite små lullig och är inte trött. jaja får vänta till fredag :)
Jag tog det lugn denna kväll ,ingen ville ha "emma drinkar". hehe
Alltid härligt och sitta och kosa sig på balkongen hos emma o filip.


Jag startade kvällen med en god sommar öl.

Emma fixar god drink.


Martina förbereder den smarriga drinken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0