dans filmer

I kvæll innan jobb så va jag och martina på bio. Street dance 3D. Den va helt okej. Lite løjlig men absolut værd att se men vænta till dvd kommer.
Jag och martina gillar dansfilmer. Martina sitter och dansar i stolen på varje dansfilm hon ser. Denna filmen fick mig verkligen på dans humør så på fredag då blir det dans :0). Då blir det fødelsedags fest før ida och hon har bjudit in på rosa fest. Vilket innebær att jag måste bæra rosa. Dom som kænner mig, vet att jag hatar rosa eller hatar ær starkt ord. Jag gillar inte rosa, mest pga att Martina bær rosa och jag blått. Men jag tycker det ska bli kul, vad gør man inte før lite fest. En rosa Emma blir det på fredag :0).

Hær ær ett par dansfilm favisar.
 
    
     



I morgon blir det mer uppdatering.
hoppas ni sover gott.
Nu ska jag gå och æta jordgubbar och glass. Jag har det bra på jobbet. :0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0