vin och ost kväll

vi har haft vin och ost kväll hos millan. himla trevligt, kul och träffas mitt i veckan. Inte bara på helgerna. veckordagarna kan bli långa när man är ledig så mycket som jag är. 

                     sen bjöd jag på paj. kors i taket! jag gjorde paj. hehe.
                                           
                       
                         den blev okej, vaniljsås är ett måste.. mums!

                    
                                     tack för en trevlig kväll :)

nu har jag låvat mig själv att bli mer possitiv, ska ta tag i mig själv. men var ska jag börja? men det kommer gå bra. just nu sitter jag på youtube och hör på gamla låtar. t ex snook. inga problem är sjukt bra.

sen håller jag på och göra en egen spellista på sportify. med bl a, johan örjansson, john mayer, melissa horn,   the baseballs, milow m,m. ett par favisar just nu.

ha de gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0