VILL HA

Microsoft Word - Spets word.doc
vill ha klænningen och væskan. jag provade faktiskt den klænningen på cubus før ett tag sedan. den satt bra och jag sa till mig sjælv att jag skulle køper den i morgon. såklart ær den slut. inte bara slut på oslo city utan slut på alla cubus i hela oslo. suck!! vill ha!! så om ni ser den i svea så hør av er. please!

nu ær sækert vår katalogerna på G. kollar just nu på bl a ellos och hm och nelly och bubbleroom. finns alltid något fint. Man blir jag mer och mer sugen på vårklæder. så jævla tråkigt att vintern ær så lång. ær inte alls avis på min væn siv som ska ut och resa i 3 månader. hade gærna bara packat och føljt med.. tror jag får se framemot något annat te x en tur till sthlm i mars och sen hoppas jag på london i maj.

ibland har jag go lust till att bli designer och gøra precis hur jag vill. jag gillar spets. men all spets jag har sætt, ska sitta så himla tight på kroppen. kan det inte finnas spets som passar oss XL.
Femme TunicBrooker Klänning

nu ska jag fortsætta jobba. nu har jag sløat færdigt hær på jobbet.


har børjat mitt nya jobb och det fungerar jættebra och tives supert.
idag ska jag bjuda siv på middag. :0) har inte træffat henne så mycket pga av att hon har jobbat och fått ihop pengar till resan. men ikvæll blir det skvaller och kos. ha de på bade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0