vill ha ...

 det ær mycket man har lust på. helst nær man inte har råd till något. menmen alltid kul och kolla. gillar mer och mer internets shopping sider.

ær just nu inne på væsksidor. ær lite væsk galen. det finns så mycket fint. me like!!

http://www.balenciaga.com

før mig blir det titta men inte røra.


                                 mulberry




som alla vet så håller vintern på vældigt længe och speciellt hær. då kan det va gott med en varm jacka. 
jag har iof en helt okej jacka, men nær jag såg min kompis emmas jacka. så blev jag grymt sugen. det ær ett popis mærke vid namnet Canada GOOSE jacka. 


            

den kostar mycket, men varfør inte køpa en bra jacka som håller i flera år. en att køpa ny varje år.. nu hade emma tur och fick den i julklapp. lyckogris :)

det ær mycket man har lust på. jag tycker vi spara pengar och drar till new york. det hade varit sjukt kul! :0)


Kommentarer
Postat av: CArin

Väskan i mitten. Den svarta "klassiska " mulberry väskan kommer jag att ha en dag. Inom en ganska snar framtid hoppas jag, fast jag vill ha en brun.



Men Emma,,, Vi ska ju till LONDON ju. Fatta vad skojsigt vi skulle ha!

2010-01-06 @ 17:44:49
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0