tiden står still

ååå vad jag ær uttråkad!!! sitter på jobbet och gør nada. har gott igenom typ alla bloggar och andra sider. behøver något nytt att gøra på internet. ær det någon som vet någon kul sida så skriv gærna det, tack!
igår hade vi en myskvæll med millan, det blev god mat och film. hela helgen har varit lugn. Det har varit gott men næsta helg får det bli lite fest tycker jag eller något annat æn film. Det har blivit många filmer denna veckan, det har iof varit skønt men nu har jag lust på lite fest. ær sugen på dans och goa drinkar. får hoppas jag kan øvertala någon till att gå ut. håller tummarna på det!

oki. ha en trevlig søndag kvæll. sen vill jag sæga go tur till veronica och johan som åker till thailand. ta vara på varandra och kos er massa. :0). kramis

Kommentarer
Postat av: CArin

TJo Hopp,

Jag vill festa. Hade det inte vart så nedrans långt till dig bara =) Då du!

2010-01-18 @ 14:42:26
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0