vill ha ny musik

just nu sitter vi och kollar på förkväll. måste säga att jag gillar det. fast jag saknar carina berg. hon tycker jag va den bästa i förra omgången. hoppas det blir mer carina berg och gynning program.

sitter även och kollar om det finns någon ny bra musik på sportify.
the baseballs är lite små rolig musik. dom har gjort om nya låtar till elvis stil.

sen har jag börjat höra på melissa horn. skitbra! tack för tipset.
här har vi snow patrol. oxå sjukt bra!




 hör väldigt mycket på musik, men oftast blir det bara det gamla vanliga och glömmer leta efter nya duktiga artister.  så ni får gärna skriva om ni vet någon eller några bra artister. vill ha ny musik.

ha en fin kväll. nu ska jag o tina äta fruktsallad och kolla på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0