michael jackson

     

ikväll satt vi och såg på jackson firade 30år som artist. blev lite förvånad att det va 2001. Vi hade ingen aning när det va så vi gissade runt 94- 96. vi kollade på kläderna i publiken och skrattade en hel del. såg man ut så då?? men sen va konserten i USA och där ligger dom lite efter med modet har jag hört. sen diskuterade vi vad hans afro tog vägen? han va en söt liten pojke. nu, dö.. jaja det jag skulle komma fram till va att hans musik är sjukt bra. jag blir alltid lika glad och sjunger med i hans låtar. den biten har han lyckats med och därför är han king of pop. nu vill jag och martina att det ska komma ut en jackson sing star.. hoppas!!! ;) då blir det synd om grannarna kan jag säga .. hehe

                

Illuminati, Music Industry and why Michael Jackson was killed - High Definition Part 1

se detta klippet. 


            

mina favoriter är bl a dessa låtarna.






på hans begravningskonsert spelade john mayer human nature. sjukt bra!




nu ska jag lägga mig och se på film. natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0