lugn natt

ikvæll har vi haft besøk av tess. vi gjorde inte så mycket, åt gott och tess och martina vissade upp sina shopping fynd, jag sæger alltid att jag inte gillar rea. men det ær kul før dom som verkligen hittar rea fynd før 50:- 150:-.
jag hittar aldrig något kul på rea, men tess hade køpt converse før halva priset på stress butiken i oslo. då vaknade jag till. så nu vill jag bara att klockan ska bli 10.00 så jag kan gå och se om jag finner ett par snygga converse. mina ælsklings skor. vill at det ska bli vår snart så jag kan anvænda mina vita och turkos færgade :)

nu jobbar jag och nu ær det lugnt och skønt. peppar,peppar!!!!!
efter denna natten ær jag ledig tre dagar. vad ska jag hitta på?? vill helst jobb och tjæna pengar så jag kan håll mitt løfte om att spara pengar. men hoppas det dyker upp mera vakter.

i morgon eller på torsdag blir det bio med emma o filip. vi ska æntligen se på avatar, vi sk se den på coloseum.nordens størta bio. får passa på och se sådana filmer på bio, det blir extra kul då.

slut på strunt pratet, natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0