ikväll blir det öl

just nu har jag inget vettigt för mig, så jag ändrade lite på bloggen. Men det blev inte som jag hade tänkt men det är kul och göra om sidan lite.

ikväll blir det öl på dr jakells med bla emma o kristine. det va en stund sedan jag va ute och drack öl, men ikväll blir det nog lugnt pga att jag ska upp och jobba. men martina däremot hon ska på 80 tals fest  med jobbet. så sjukt kul och klä ut sig. hon tog med sig kameran så ni får se bilder från deras fest i morgon.

ha en trevlig fredag.



Kommentarer
Postat av: CArin

Tycker headern blev jätte fin. Härlig den lilla bilden till höger är, sommar känsla till tusen.



Vill också kunna fixa med bloggen, men kan ju för attans inget alls...

Hoppas ni får en trevlig kväll//KRAM

2010-01-22 @ 18:06:00
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: CArin

Stackare som var tvungen att ge dig iväg och jobba. Hoppas det gick relativt smärtfritt!



Kram

2010-01-23 @ 15:18:59
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0