helt plötsligt. :( tragiskt


Sent i söndags kväll fick jag ett samtal av min stora syster att hennes svärfar ligger på sjukhuset med hjärnblödning. jag och martina sätter oss i en taxi och åker till pernilla så hon kunde åka till sjukhuset och ta hand om sin man och familjen. Vi stannade och passade tindra. på morgonen kl 8 fick dom besked att det fanns inget man kunde göra. Dom va på sjukhuset en lång stund och sa hej då!

under tiden va vi hemma med tindra, hur förklarar man för en liten tjej på 2,5 år att hennes farfar inte lever längre? barn förstår mer än vad man tror. under dagen gick tindra runt och lekte med telefonen och pratade med mamma o pappa och hon frågade om dom fortfarande va på sjukhuset. Då frågade jag henne vet du vad dom gör på sjukhuset? då svarade hon. passar på farfar, för han är sjuk!

Jag skakar i hela kroppen när jag skriver. helt plötsligt så hände det! kan fortfarande inte fatta.
Per som han hette va på hockey match och helt plötsligt så faller han ihop och allt gick så fort.

vill bara visa min syster och hennes mans familj att vi finns här och ställer upp för dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0