massa bla bla bla

har så tråkigt, har kollat typ alla internet sider + försökt hitta ny bloggar. har ni något förslag så skriv gärna.

har inte mycket positivt att komma med. vill få tillbaka min positiva energi. hur får jag det??
oftast får jag höra, emma du är alltid så positiv och glad. det stämmer kanske till en del. men jag har inte känt mig så på en stund, känner inte igen mig, :(.

men för att jag ska bli positiv igen, behövs inte så mycket. i morgon har vi blivit bjudna till millan på vin och ost kväll :) det blir himla mysigt. på fredag ska vi till carro.

i morgon ska jag ta mig en tur på stan. kanske till majorstua. dom har öppnat monki affär där. me like. det e alltid kul och gå i andra affärer som man annars inte brukar gå i. monki är en sådan affär.



nu ska jag se på film..   sååå ovanligt!!


Kommentarer
Postat av: CArin

Jobbig att tappa sin positivitet i bland. Får också alltid höra att jag alltid är glad och possitiv vilket jag oftas är. Men vi alla har down perioder.

Tänk då på allt bra du har. Din familj, dina vänner. att vi alla är friska. ...



Men det allra bästa är bara att bestämma sig. På med en bra skiva, dansa och hoppa runjt. städa, gör fint. försöka glädjas för det lilla. Jag brukar bestämma redan när jag lägger mig att i morgon. då.- då ska jag vakna och vara glad. Lyssnar på hög musik på väg till stallet ( sjunger med så klart)och så vidare...



Massa kramar till fina Emma

2010-01-27 @ 09:51:27
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0