GOLDEN GLOBE

jag har inte sätt på golden globe detta året, men man får se mycket om man google. Jag gillar och se vad alla har på sig på röda mattan fester.
Några som fick priser va bl a AVATAR, THE HANGOVER, THE BLIND SIDE, DEXTER OSV.

  Nu vill jag veta, är dom ett par eller inte ? dom har döljt det väldigt bra men nu tycker jag dom kan erkänna.










här får vi även med en av mina favo killar. justin, han delade ut priset för bästa drama skådis.

 
                    avatar förtjänade verkligen priset för bästa film.


nu ska jag ta tag i mig själv och göra något vettigt. som te x ta på sig kläder och städa och sen gå och träna.
ha en fin dag





Kommentarer
Postat av: CArin

Kul att ni äntligen får se gekås serien, hehhe. kjell och Rose-Marie är helt klockrena.



Vill mockså se Anna Anka missade ju det när det gick, var ju hos Andy på sjukhuset varje kväll då. Får snoka´upp de på nätet och kolla =)

2010-01-21 @ 19:06:09
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0