Gina tricot

har inte varit på gina på flera dagar. Jag går nästan förbi gina varje dag. då blir det ofta att man tar en sväng inom och kollar. Gina är den butiken som får in mest nya kläder. tror jag. för varje gång jag är där så blir det mer och mer vårkläder. Kul med nytt och fräscht. En kompis som jobbar på gina sa. "är såå trött på rea" håller med.

 men nu börjar rean ta slut och fräscha kläder övertar butiken. men det jag skulle komma till är att när man är på gina eller gå förbi gina flera gånger i veckan så kan man bli ganska trött på reklamen som gina har. så jag tycker det är kul att dom har fixat en ny model till gina. Inte för att det är något fel på henne. tvärtom. Men det är alltid kul med nytt.






nu är jag sugen på några nya tidningar. hade passat perfekt för min jobba helg,
gillar detta omslaget, hoppas jennifer kommer ut med någon film snart. ser framemot hennes film med Gerald butler.



                                         
nu ska jag snart laga mat till tina. för hon kommer va väldigt hungrig när hon kommer hem.


Kommentarer
Postat av: CArin

Ghaaaaaaaaaaaaa så snygg det på bilden till vänster vad! Jag vill Ha!!!!!



Sitter och bläddrar i den tidningen just nu=)

Och jag såg en film med henne i gårkväll. Mycket bra! Vet dock inte vad den andra skådisen hette. Men var typ en kärleks/komedi. kram

2010-01-30 @ 09:56:11
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0