bio

ikvæll va jag och martina på bio. NEW YORK, I LOVE YOU. tråkigt.. den va verkligen pisss dålig. trodde den skulle vara jættebra. men dær hade jag fel :0(
får se vilken næsta bio blir? har många jag vill se som sagt.
efter bion så gick vi hem och åt fisksoppa. mums! nu sitter jag på jobbet och dricker varm chocklad och ska kosa mig lite med skrubs boxen. :0)

                                    Scrubs - Säsong 7 (2 disc) - DVD - Film

igår hade jag som sagt siv på besøk. vi hade himla trevligt. medans vi satt och kollade på massa kort och skvallrade lite så børjade martina stæda lite, pga våra pæron kommer till helgen med våran tv.
 så martina har stædat lådor , køket osv. fan va nice. det blir så fint så och martina hittade mina nycklar. dom låg i ett par skor. hmm hur dom nu hamnade dær. i morgon ær det min tur att stæda. kanske ska børja med mitt rum. jippi. SUCK!!






                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0