sluta aldrig drömma

i morse när jag va påväg till jobbet vid 7 tiden så va jag inte så pigg,hmm konstigt!! hade typ sovit 3 till 4 timmar. så jag gick som en zombie till jobbet. När jag kom till oslo city så gick jag förbi skylt fönstrena. I skyltfönsterna fanns det innredning med visdoms ord. Ett hop för livet är att aldrig sluta leva och drömma.
Dessa krukorna hade jag velat ha. 
                                  

                                                 

                                                       



    Nu blir det tacos och so you think you can dance. så jävla grymma dansare. sen blir det melodifestivalen 

                              
ha en fin lördags kväll

Kommentarer
Postat av: CArin

mmmm vad jag är tacos sugen---- smarrigt!



Å mycket fina krukor.. Det stämmer så bra. Man ska aldrig sluta drömma.

2010-02-08 @ 15:14:55
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0