tindra

igår va en mysig dag. direkt efter nattvakt åkte jag till tindra och pernilla. även om jag va sliten så ville jag inte gå miste om en dag med tindra. nästa gång vi ses kanske tindra har fått en bror :)
vi fick städat lite och ordnat lite grejor som pernilla inte orkar göra nu när hon är gravid. sen va vi på strömmen köpcenter. fick inte shoppat något. men det är egentligen bra för jag ska försöka shoppa mindre.

                                          sen blev det så klart massa lek med tindra. :0) 
                                
min syster pernilla.

här har vi rumpnisse tindra o emma. hon passar väldigt bra i min rumpnisse mössa.


nu ska jag äta o sen ta mig till jobbet. nu är jag inte ledig förrän på onsdag nästa vecka. men får hoppas det händer något i helgen.

Kommentarer
Postat av: tina

åh min søta ængel.

2010-02-11 @ 18:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0