lyx på natten

                                                jordgubbar..

 jag gick førbi matbutiken på væg till jobbet och dær såg jag jordgubbar, herregud va gott! så i natt blir det fruktsallad med mumsiga jordgubbar.

                                  


i morgon ska jag gå på stan efter jobbet.. men først ska jag prata med chefen och fixa med gamla papper så jag æntligen kan få høgre løn.
hær går allt i snigel fart, men bættre snigelfart æn ingen løneførhøjning. sen ska jag sola lite tænkte jag.
efter det ska jag till majorstua och sætta mig på ett mysigt cafe och køpa några skvaller tidningar och bara kosa mig med god frukost. sen blir det lite shopping. ær aldrig på majorstua så det blir kul och se lite andra affærer. te x monki, me like!

næ nu får jag jobba lite. natti natti på er. 
 
                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0