fundrerar...

nu ska jag o frida, tina äta pizza på bari. (saknar svensk pizza, eller saknar werran o carins pizza bakning) väntar man på något gott, väntar man aldrig för länge. :)

igår kväll så hade vi en mysig kväll med trevligt sällskap, frida,milllan, emma, viktoria och tina och jag. till maten såg vi så klart på melodifestivalen. vet inte vad jag tycker. ska bli intressant och höra dom en gång till i finalen.

fick med mig alla bidragen igår innan jag begav mig till jobbet. helt okej och jobba i natt. vi pratade mycket om framtiden om jag ska plugga osv. jobbigt när alla pratar om det men det är iof bra för då får jag tummen ur och tar tag i det. det är på tiden och börja tänka på vad jag vill bli och börja se möjligheterna.
men det är inte bara bara, många ? just nu. men för att få ett bra jobb och få en bra framtid så måste man nästan plugga. så i natt ska jag sitta vid datan och kolla olika skolor och olika möjligheter.

okej ha en fortsatt trevlig söndag. nu ska jag vara social igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0