sverige kväll

herregud vilken kväll. himla trevlig har det varit. först så åt vi och drack gott allihopa. Till maten såg vi på melodifestivalen. är sjukt glad att dom tjejerna och min lilla darin gick vidare. hehe! japp , jag är diggar darin.
                         

                                     
sen senare så såg vi på OS. sjukt spännande och det slutade ju med guld och brons. go svea! synd att vi inte filmade oss när vi såg på slut spurten. för det hade jag velat se. galna tjejer som hoppar runt i lägenheten.
                                     


nu är det dags att lägga sig och drömma. hoppas på härliga drömmar och inte vaknar med ont i huvudet. det blev ett par drinkar, men som tur va gjorde jag inga "emma" drinkar. så det ska nog gå bra.
tack för ikväll tjejer. ses nästa vecka. dom som kan. :)
                     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0