frisk luft

igår efter nattvakten så gick jag o solade på jobbet. hur skönt som helst. men det har varit mycket prat om cancer osv. men jag tror inte det gäller när man solar lite utan när man solar länge och varje dag. det hoppas jag på. vill känna sig lite fräsch och det gör jag när jag får lite färg och inte ser ut som ett spöke.
efter solningen så tog jag en lång promenad ner majorstua och kollade självklart i butikerna. men jag va duktig och handlade bara en halsduk. men kunde ha handlat mycket på te x zara, monki, carlings. men jag tänkte jag väntar till sthlm den 18mars. då ska vi fira födelsedag och se på musikal, shoppa och kosa oss med nära vän. LÄNGTAR!!



inne på monkis provrum.

dags att gå till jobbet. i morgon är jag äntligen ledig efter 8dagars jobb. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0