extreme home makeover

just nu sitter jag o martina och gråter framför tv. helt sjukt va sorligt det är ibland. detta avsnitt handlar det om en tjej som har cancer. hon är en söt liten tjej med stora problem men ändå tänker hon på andra. hon har tagit med sig sina leksaker till sjukhuset. hennes förklaring va bara att jag vill att barnen ska le mera.
men det sorligaste är att hon inte klarar sig, men hon fick två härliga år med massa kärlek med familj och vänner.
hennes sista ord va tack för allt och snälla hitta ett botmedel.
                          
                   
                     




Kommentarer
Postat av: CArin

Låter sorligt värre. såg en sorglig film om en tjej som hade cancer i går. Allt för min syster. se den, lipade som tusan.

fast jag lipar sjukt lätt på film.



Kram på dig

2010-02-16 @ 22:24:26
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: CArin

Låter sorligt värre. såg en sorglig film om en tjej som hade cancer i går. Allt för min syster. se den, lipade som tusan.

fast jag lipar sjukt lätt på film.



Kram på dig

2010-02-16 @ 22:24:31
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0