ensam hemma

sitter här hemma själv med popcon och let`s dance. ganska tråkigt men jag har valt det själv. 
martina är på fest hos hennes jobbakompis. jag ska upp tidigt och jobba, så jag tackade nej till fest, det händer inte ofta!!hehe

som jag skrev så ordnade det sig med pengarna. så himla skönt att jag fick tillbaka pengarna, så i morgon ska jag kosa mig. med lite shopping och lite fest. hoppas på att vädret blir lika fint som idag för idag va en underbar dag. man blir på så himla bra humör när solen kommer fram. mer sol hoppas vi på :)

 

Kommentarer
Postat av: CArin

åååå vad bra att du fick tillbaka stålarna...

Jippy!



Ska minsan kolla upp vilken av de veckorna som passar..



Hoppas du får en kanon kväll. kram

2010-02-13 @ 14:04:33
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0