humanity armband

idag har jag inte gjort något speciellt, hur gott som helst. i morgon tänkte jag åka ut till lörenskog och hälsa på pernilla och tindra. men så blir det tyvärr inte. jobbet ringde och hade två sjuka, så jag får ställer upp. egentligen har jag inte lust. men pengar måste jag ha. så det får bli lek med tindra på torsdag istället.
nu ska jag snart lägga mig och se på någon gammal serie. 
                                      

                                                       vill ha
                                            humanityarmband

                                              www.tintinstyle.se








                                            
                                                    humanityarmband
Ett märke som blandar konst och skriven text med mode, och uppmärksammar mänskliga rättigheter och miljöfrågor. Målet är att öka medvedenheten världen över, med modeindustrin som kanal. Genom att designa plagg och accessoarer med positiva budskap,

 

 

 

 

 

 

 

 
100% Läder i regnbågens alla färger! När du köper ett sånt här armband går 20% av inköpspriset till Röda korset och ytterligare 5% till Al Gore's Environmental Organisation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0