CONVERSE

har lust på ny converse. me like! kan inte få nog av dom. får køpa ett par i stockholm i mars och ett par nær vi ska till london. London baby!! :)



       

hur søta va inte dessa. snart kanske det ær dags før tindras førsta converse :)


på converse.com kan du laga en egen design. hur kul som helst. men har aldrig fått tummen ur och bestælla. varfør vet jag inte?
converse 
nu ska jag jobba vidare. god natt på er.

i morgon ska jag till pernilla o tindra :0)




                          


Kommentarer
Postat av: CArin

Snygga skor, önskar jag hade kunnat ha sådan. Men har förstora fötter för att det ska vara snyggt... Ser ut som clown skor då=)



Ja LONDON.. ;Men vi måste ju kolla upp detta och boka. Kan vi inte ordna ett telefon möte.. Då jag Lina och Vera har dig och Tina på luren....så att vi kan planera detta nu så att det blir av!!!!

2010-02-10 @ 09:08:37
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0