alla hjærtans dag

idag ær det alla hjærtans dag och morsdag i norge. så idag ær det nog singlarnas jobbdag. iallafall hær på mitt jobb. 
 
jag sænder er lite kærlek från bloggen :0) jag ønskar er och alla vænner och familjen happy valentinesday.
hoppas ni får en fin alla hjærtans dag. klem og kos från oslo!


              


                             

                                     dessa björnarna är så söta.
idag tænkte jag att vi må kosa oss på jobb. i kylskåpet står dær massa semlor. ær iof till pasienterna men det fanns till mig o abdu oxå :) .




igår va vi oss emma o filip. dom har flyttat in i en ny lægenhet. vældigt fint + att dom har stor balkong så dær kommer vi sitta massa i sommar :)
vi satt och drack lite øl och kollade på melodifestivalen.. har inte fått någon favis ænnu men hoppas det kommer dom andra veckorna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0