plugg, plugg och lite mera plugg

Igår hade jag besök av mina kära kollegor Monica o Ida. Jag behövde lite hjälp och då är det bra att ha Monica som kan veileda oss ;o). Men först ville jag vara snäll och bjöd på mat och rödvin. Jag är egentligen ingen rödvinsdrickare men det är faktiskt gott till mat. Gillar det mer och mer!
Vi fick diskuterat lite om anatomi och om olika tiltak som vi borde göra i olika situationer, hehe!;)

Igår så började jag och martina sätta upp grannen och sen kom monica och hjälpte oss. Det behövdes för jag o martina är inte så långa så det va gott att få lite hjälp från en som når till toppen av grannen.hehe

Jag kände mig lite som rudolf i sunes jul en stund. Allt pynt och speciellt ljusen låg i en röra. Nästan som deras.. hehe. Här kommer ett klipp från när dom klär grannen. Sunes jul är en favorit av alla julkalenderna. Mycket skratt.:o)





så här blev det till slut. Nu blir det myspys på kvällarna med julmusik och tända ljus våran fina plast grann.


 Nu ska jag fortsätta plugga. En lite pause måste man ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0