Gott & blandat

De andra dagarna har varit fulla av massa saker.;0) Bilen har gott i ett. men det gör inget för jag gillar att köra bil. Jag har som sagt inte varit hemma sedan i somras och i oslo använder jag inte bil. Så jag är bara glad av att köra bil igen även om vägarna inte är så roliga att köra på.
Jag har inte tagit så mycket kort på dom senaste dagarna. men vi har fikat med vänner och umgåtts med mamma o pappa. Sen har vi träffat tjejgänget och haft en trevlig sista kväll innan vi åkte till oslo.
Har varit underbart att vara hemma. Nästa gång blir till påsk. Då är det hoffmaestro som gäller. ;o). Någon som vet när påsk är nästa år???

Pappa och vår söta katt.

Sötisen nr 2



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0