Fredags kos. :)

Nu är det snart dags för Idol finalen och vi brukar ha fredags kos. Emma kommer snart hit och vi ska köpa pizza. För ingen av oss orkar laga mat och sen kommer vår kusin Simon med tilltugg. Sen har vi även marängswich. Mumsigt! :)  En skön fredags kväll helt enkelt.

Vem tror ni vinner? Den som gör vinnarlåten bäst tror jag vinner. men jag hoppas på jay.
Jay och Minnah tävlar mot varandra i Globen. Foto: Stella

 just nu hör jag på Rixfm webradio.Det e nice att kunna höra lite svenskt här i Oslo.
Nu är det titti och benji som pratar. Dom e stört sköna tycker jag. Jag gillar även rixmorgonzoo men så tidigt är jag aldrig uppe..hehe!

           
http://www.rixfm.com/webbradio/webbradio.php




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0